KARIERA
Od doradców, przez logistyków, pomiarowców, aż po monterów – w MartDom tworzymy zgrany zespół, który przełamuje stereotypy o branży budowlanej.
Cenimy sumienność, pracowitość i koleżeństwo. Pomagamy spełniać marzenia klientom, nie zapominając przy tym o realizowaniu własnych celów i pasji.
Sprawdź, kogo właśnie szukamy i stań się częścią naszej ekipy!
Rozwój
Świat idzie do przodu, a my razem z nim. Dlatego stawiamy na szkolenia i kursy, które pozwalają nam odświeżyć pamięć i zdobyć nowe umiejętności.
Wiemy, że działając razem możemy osiągnąć sukces. Stając się częścią naszej ekipy, możesz liczyć na wdrożenie i pomoc od doświadczonych kolegów. Całą wiedzę zdobytą na szkoleniach przekażemy Ci krok po kroku, abyś również był na bieżąco i mógł działać na równi z resztą ekipy.
Zobacz kim jesteśmy!
Kogo szukamy?
Monter stolarki
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób, których głównym obowiązkiem będą montaże okien, drzwi, podłóg, bram oraz rolet.
Jesteśmy firmą, które działa na rynku od 10 lat. Zajmujemy się doradztwem, sprzedażą oraz montażem stolarki budowlanej. Naszymi klientami są najczęściej osoby prywatne, które budują lub remontują swoje „cztery ściany”. Pracujemy na terenie Krakowa i okolic.
Zakres pracy:
Twoimi głównymi obowiązkami w firmie MartDom będą montaże:
- okien,
- parapetów,
- drzwi zewnętrznych,
- bram garażowych,
- rolet i żaluzji fasadowych,
- drzwi wewnętrznych,
- paneli podłogowych,
- listew przyściennych.
Praca zaczyna się i kończy w Słomnikach. Na początku dnia monterzy zabierają potrzebne produkty z magazynu i jadą do klientów na realizację montaży. Przeważnie działamy w ekipach dwuosobowych. Każdy zespół posiada swój własny samochód firmowy.
Ze względu na dużą różnorodność produktów nie ma mowy o monotonii.
Jesteśmy świadomi, że praca ponad miarę pogarsza jakość usługi i wpływa demotywująco, dlatego staramy się, aby powrót po montażu na magazyn był o rozsądnej porze. Dzięki temu po pracy każdy ma czas na to, co jest dla niego ważne.
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę na terenie Krakowa i okolic – nie wyjeżdżamy na delegacje ani za granicę.
- Umowę o pracę – poszukujemy osób, które chcą się związać z naszą firmą jak najdłużej.
- Elastyczność – możesz wziąć dzień wolny, zacząć pracę wcześniej lub później, gdy nagle będziesz tego potrzebował.
- Właściciela firmy, który słucha tego, co masz do powiedzenia – Twoje zdanie może mieć realny wpływ na dalszy kierunek rozwoju MartDom.
- Atmosferę zaufania – jeśli popełnisz błąd, coś Ci się nie spodoba lub ktoś Cię zdenerwuje, możesz o tym powiedzieć. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę.
- Pracę w zgranym zespole – spotykamy się ze sobą poza pracą, spędzamy wspólnie czas i integrujemy się.
- Pewne i stabilne wynagrodzenie – w przedziale 17 – 25 zł/h netto, które zależne jest od: stażu pracy, umiejętności i zaangażowania.
Wymagania:
Ważne, aby kandydat posiadał minimum roczne doświadczenie w branży budowlanej. Praca na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oprócz doświadczenia istotne są dla nas poniższe postawy:
- Gotowość do podejmowania wyzwań.
- Chęć nauki i potrzeba podnoszenia swoich kompetencji, by rozwijać się razem z firmą.
- Umiejętność wyciągania wniosków z własnych, jak i cudzych błędów.
- Komunikatywność, zarówno w rozmowach z klientami, jak i kolegami w firmie.
- Empatia, by lepiej zrozumieć potrzeby klientów.
- Cierpliwość.
- Odwaga, aby otwarcie mówić o tym, co jest nie tak i co można zrobić lepiej.
Zainteresowany?
Wyślij swoje CV lub krótki opis swojej osoby na adres: biuro@martdom.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Uprzejmie prosimy o dołączenie do CV poniższego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w CV / CV i liście motywacyjnym dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Marcina Cichego prowadzącego działalność pod firmą Marcin Cichy Martdom, ul. 29 Listopada 22, 32-090 Słomniki, NIP: 6821667754 (dalej: Administrator)”.
Doradca klienta w Słomnikach
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób, których głównym obowiązkiem będzie obsługa oraz wsparcie klienta podczas dokonywanych zakupów.
Jesteśmy firmą, które działa na rynku od 10 lat. Zajmujemy się doradztwem, sprzedażą oraz montażem stolarki budowlanej. Naszymi klientami są najczęściej osoby prywatne, które budują lub remontują swoje „cztery ściany”. Pracujemy na terenie Krakowa i okolic.
Zakres pracy:
Twój szczegółowy zakres obowiązków obejmuje:
- obsługę klienta w salonie,
- przygotowywanie ofert oraz umów,
- kontakt z klientem (telefoniczny oraz mailowy),
- badanie potrzeb i dostosowanie oferty do oczekiwań klienta,
- przekazywanie zleceń do działu zamówień,
- dbanie o aktualność i dostępność materiałów marketingowo-sprzedażowych,
- dbanie o ekspozycję w salonie (czystość, aktualność, umiejscowienie).
Ze względu na dużą różnorodność produktów nie ma mowy o monotonii.
Co możemy Ci zaoferować?
- Przeszkolenie z aktualnej oferty produktowej.
- Wdrożenie w specyfikę działania w branży budowlanej.
- Właściciela firmy, który słucha tego, co masz do powiedzenia. Twoje zdanie może mieć realny wpływ na dalszy kierunek rozwoju MartDomu.
- Atmosferę zaufania – jeśli popełnisz błąd, coś ci się nie podoba lub ktoś Cię zdenerwuje, możesz o tym powiedzieć – jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę.
- Elastyczność – możesz wziąć dzień wolny, zacząć pracę wcześniej lub później gdy nagle będziesz tego potrzebował
- Pracę w zgranym zespole – spotykamy się ze sobą poza pracą, spędzamy wspólnie czas i integrujemy się.
- Wynagrodzenie w przedziale 3000 – 4500 zł netto miesięcznie zależne od: stażu pracy, umiejętności i zaangażowania.
Wymagania:
Doświadczenie i umiejętności handlowe będą dodatkowym atutem, lecz nie jest to warunek obowiązkowy.
Dla nas znacznie ważniejsze są następujące postawy życiowe:
- Ambicja.
- Słowność i skrupulatność.
- Gotowość do podejmowania wyzwań.
- Potrzeba podnoszenia swoich kompetencji, by rozwijać się razem z firmą.
- Komunikatywność, zarówno w rozmowach z klientami, jak i kolegami w firmie.
- Umiejętność aktywnego słuchania
- Pewność siebie.
- Pogodne i radosne usposobienie.
- Empatia, by lepiej zrozumieć potrzeby klientów.
- Cierpliwość.
- Odwaga, aby otwarcie mówić o tym, co Ci się nie podoba.
Zainteresowany?
Wyślij swoje CV w formacie PDF na adres: biuro@martdom.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Uprzejmie prosimy o dołączenie do CV poniższego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w CV / CV i liście motywacyjnym dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Marcina Cichego prowadzącego działalność pod firmą Marcin Cichy Martdom, ul. 29 Listopada 22, 32-090 Słomniki, NIP: 6821667754 (dalej: Administrator)”.
Salony firmowe MartDom
Słomniki, ul. 29 Listopada 22
Tel. 660 905 085
biuro@martdom.pl
Siercza 260
Tel. 881 585 565
siercza@martdom.pl